Mangowa kolekcja – Lipiec 2014 (z Polski)

W Polsce też zdobyłem trochę stuffu, głównie od kolegi, Ranalcusa, którego pozdrawiam. 😉 Tak więc, bez przeciągania;

IMG_0975Trzy płyty CD z muzyką inspirowaną uniwersum Touhou;
-Twilight Shooting Star od Silver Forest
Touhou Starry-Eyed od Silver Forest
-Toho Yochien od Hachimitsu Kuma-san
Podkładka pod mysz Senran Kagura. Drukowana u nas w PL, więc niestety nie oryginalna. ;p

IMG_0982Lekko zmodyfikowany kolorystycznie i stylowo LBX Nightmare z Danball Senki. Ran przerobił kolory aerografem, co widać przy zbliżeniu, ale szczerze, to oddaje taki ciekawy efekt, jakby model kit był po walce i oberwał trochę w zbroję. 😉

IMG_0978A to lekko dziwna sytuacja. Otóż widziałem aukcję z tymi oto dramami na DVD i pomyślałem sobie „A co mi dam, dam dla jaj 2zł i zobaczę, za ile takie cosik pójdzie. Jakie było moje zaskoczenie, kiedy… wygrałem aukcję. Zapłaciłem za te boxy… 1,5zł (wysyłka kosztowała 10x tyle, lol xD), czyli można by powiedzieć, że sprzedający zarobił na Snickersa. 😀 Co prawda dwa z tych boxów to bootlegi, ale jeden okazał się być oryginałem. Niestety, jak liczyłem na japoński dubbing (bo spotykałem się z k-drama, które miały jp dubbing), tak zostałem rozczarowany, gdyż te wydania mają tylko… japońskie napisy. ^^’

IMG_0949Jako że nie samymi mangami i anime człowiek żyje, kupiłem sobie także Diablo 3 i Overlorda 2. Dałem za obydwie mniej, niż teraz kosztuje samo używane Diablo 3 (datowane na ten wpis). Diablo strasznie mi się podoba, choć pewnie później będzie leżał na półce, gdy go tylko zakończę. Overlord taki se w porównaniu do jedynki, ale nie jest taki zły. Kosztował mnie mniej, niż jeden tomik mangi, więc to była mała strata. 🙂

Skomentuj

