Mangowa kolekcja – Grudzień 2014

W tym miesiącu trochę skromnie, bo w końcu musiałem zostawić sobie kasę na paczkę z Japonii.

Pierwsze cztery tomy mangi „Judge”, kontynuacji „Doubt”. Używane, kupione za ledwo 1/2 ceny okładkowej.

death_note_r1_box1Czasami mam farta do aukcji na Allegro, ale tego się nie spodziewałem. Oto widzicie pierwszy dvd box r1 „Death Note” kupiony za… 1,25zł! Wraz z wysyłką nie dałem za to nawet dychy. Box obejmuje pierwsze 20 odcinków.

futari_h1-2_kenshin2A teraz pora na japońskie tomiki, które dostałem za darmo od Yasia, któremu bardzo za nie dziękuję.
-Futari Ecchi vol. 1-2
-Ruruoni Kenshin vol. 2

To tyle. Do następnego, jeszcze tegorocznego wpisu z… paczką z Japonii, która przybędzie do mnie już dziś!

2 thoughts on “Mangowa kolekcja – Grudzień 2014

Skomentuj

