Paczka urodzinowa z Japonii (lekko spóźniona)

wszystkoWczoraj były moje urodziny. Jakiś czas temu postanowiłem sobie dokupić z tej okazji kilka rzeczy z Japonii, ale jak zwykle przy robieniu wszystkiego na styk, nie wyrobiłem się. Niemniej na szczęście tylko o cały jeden dzień. 😀 Cóż, pora przejść do tego, co tygryski lubią najbardziej, czyli opisywania wspaniałości, jakich udało mi się dorwać.

Audio CD

CD_all_front– Zero no Tsukaima ED Single
– Zero no Tsukaima Princess no Rondo ED Single
– Zero no Tsukaima F ED Single (limitka)
– Kodomo no Jikan Ni-gakki OP Single
– Fate/kaleid liner Prisma Illya OP Single

DVD / BD

BD_DVD– Yumekui Merry BD Vol 4 (brak tekturowego pudełka i OBI, uroki kupowania w 2nd handch. Przywieszka jest w środku)
– Yumekui Merry BD Vol 7, kompletny wraz z dodatkami, przywieszka i 16 kart w wielkości pocztówek z artami różnych artystów.
– Kodomo no Jikan Ni-gakki OVA: Kuro-chan & Shiro-chan

Gry

gry– PS2 Zero no Tsukaima: Koakuma to Harukaze no Concerto (edycja limitowana). Dodatki były jeszcze w folii, więc teoretycznie jestem ich pierwszym właścicielem. :3
– Sega Saturn: Slayers Royal 2. Tu szczerze przyznam, kupiłem tą płytkę tylko dla filmików które tam są.

Mangi

pandora1-5– Koukaku no Pandora – Ghost Urn, tomy 1-5

Co wyszłoby z połączonych sił Masamune Shirowa (Ghost in the Shell) oraz Rikudo Koshiego (Excel Saga)? Manga o dziewczynach-androidach w motywach sci fi z elementami yuri. Jako ciekawostka, manga obecnie wychodzi w USA, więc macie szansę przeczytać ją w ludzkim języku.

himegoto_anthology– Himegoto Manga Anthology

Czy odmówiłbym sobie chociaż jednego trapa w swojej paczce? Oczywiście, że nie, zwłaszcza jeżeli jest to Himuś. 😉

W tej oto antologii narysowanej przez wielu artystów mamy całkiem nowe przygody naszego biednego Himusia, który niczym Hayate z Hayate no Gotoku, musi spłacać olbrzymi dług zaciągnięty przez swoich nieodpowiedzialnych rodziców. Niestety w odróżnieniu od bohatera z innej serii, Himuś musi cały czas przebierać się za dziewczynę.

Inne

przywieszka_pudeleczko– Przywieszka z Chloe „Kuro” von Einzbern z anime Fate/kaleid liner Prisma Illya 2wei. Jest naprawdę solidnie wykonana i była niesamowicie tania.

– Pudełeczko na karty (np Weiβ Schwarz). Z czegoś, co się nazywa  Z/X Zillions of Enemy X. Skromny prezent od Rana. 😉

merry_BD_7cards_allA oto co znalazłem z dodatków do 7 BD z Yumekui Merry;

16 kart w wielkości pocztówek z artami bohaterów serii (głównie z Merry oczywiście) autorstwa różnych artystów. Są naprawdę pięknie wykonane i ciężko się przyczepić do jakiś mankamentów w rysunkach. Byłem tymi dodatkami pozytywnie zaskoczony, bo na zdjęciu myślałem, że dostanę po prostu drugą podkładkę pod mysz (jedna była w 1 vol).

Pozostałe zdjęcia:

merry_BD_7cards_3 merry_BD_7cards_2merry_BD_7cards_4 merry_BD_7cards_1 merry_BD_7+dodatek merry_BD_4i7_tyl merry_BD_4i7_przod merry_BD_4i7_bonus kojikan_shirochan_kurochan znt_limitka_przod znt_limitka_tyl tsundere_pack CD_all_back

8 thoughts on “Paczka urodzinowa z Japonii (lekko spóźniona)

  1. Oj widzę, że ktoś tu zaszalał. hah xD Bo dobra paczka jest dobra. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. ^^
    Ja mam taką datę, że nieważne jak bardzo bym chciała i tak nigdy nie dostanę paczusi w dzień urodzin. xP

  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! – wiem troszkę spóźnione. 0_0 Łał i to się nazywa paczka urodzinowa, chyba też w tym roku tak sobie zaszaleję. Po przeczytaniu wszystkich wpisów ( a troszkę ich było) zastawiam się czy są jeszcze jakieś rzeczy z Merry i Louise których, jeszcze nie posiadasz? xD

    • Oj, uwierz mi. Jest wiele oficjalnych rzeczy z Merry i z Zero no Tsukaima, których nie sposób dorwać, bo są albo bardzo drogie, albo trudne do dostania. Np brakuje mi nadal 5 i 6 BD z Merry, tomików 11-14, dodatków, które były dawane w dniu premiery danego tomu, itp. Niemniej cieszę się z każdej rzeczy, jaką znajdę i uda mi się zdobyć i zawsze staram się kupować z rozsądkiem. Dodatkowo jestem cierpliwy i nie śpieszę się z kupowaniem wszystkiego tak jak leci. No i jak już pisałem, kupuję wyłącznie z 2nd handów, dzięki czemu nie kupuję płyt audio po 1200-2000 jenów, a po 100-400.

    • Superior Searching Skills aka /SSS/ – Nawet ja pozazdroszcze tej umiejetnosci dla Xellosa.
      Nawet ja nie mam tyle Mecha co on Truskawko wlosych blondynek i dziewczyn z zakolanowkami w paski.
      Nawet ja wiem ze Second Handy tylko i wylacznie dostepne dla Japlandczykow sa SUPEHRIOR.
      Nawet ja czekam i repostuje posty z tego bloga.
      Nawet ja chcialbym wreszcie swoj kurde blog załozyc ale nawet nie mam pojecia jak sie za to zabrac.
      Nawet ja zauwazyłem ze chyba zaczynam zdanie tak samo…

    • Wiesz, to nie skill. Po prostu jak dajesz znać, że zamawiasz stuff, to śledzę Suru na tydzień-dwa przed zamówieniem, a później w dniu zamówienia, czy coś nie ubyło. I tak wiele rzeczy przeszło mi koło nosa. Jak na przykład właśnie Merry 5-6 BD. Na tydzień przed zamówieniem były obie płytki, więc miałbym już komplet, a tak ktoś kilka dni później kupił właśnie tamte. Cóż, prędzej czy później zdobędę brakujące płytki.

    • Przeważnie w suruga-ya. Ten sklep nie wysyła towaru poza Japonię, więc trzeba korzystać z pośredników. I opłaca się kupowanie w dużej ilości, a nie tylko kilku drobiazgów (koszta pośredników). Dlatego właśnie kupuję ze znajomymi.

Skomentuj

