Mangowa kolekcja – Październik 2015

pazdziernik_allPo wielu prośbach (głównie od znajomych) postanowiłem powrócić do comiesięcznych podsumowań moich mangowych zakupów. Jak powracać, to w wielkim stylu i w wielkich ilościach. Niemal wszystkie te rzeczy (za wyjątkiem tylko kilku mang i SAO) są używane, kupowane za 1/2, albo i nawet 1/3 ich okładkowych cen, stąd też taka ich ogromna ilość. Mogłem sobie pozwolić na takie zakupy z tego powodu, że z planowanej wraz z kolegą paczki z Japonii nic nie wyszło, a kolejna będzie dopiero w przyszłym roku. Poza tym, szczerze mówiąc, to byłoby tego jeszcze więcej, ale osoba od której kupiłem kilka rzeczy nie zdołała ich jeszcze wysłać, więc będą one w podsumowaniu listopada. ^^ Cóż, pora zacząć wymieniać wszystko z tej wielkiej górki.

raging_blast2– Dragon Ball Raging Blast 2

Mam już kilka gier z uniwersum DBZ na PS2, ale do tej pory nie miałem żadnej na PS3. Raging Blast 2 jest pierwszą bijatyką Dragon Balla jaką mam na tą konsolę. Grę kupiłem także dlatego, że na płycie jest półgodzinna współczesna adaptacja OVA „Plan zniszczenia Saiyanów”. Sama gra jest nawet fajna, o wiele lepiej się w nią gra niż w niektóre inne odsłony na ps3.

welcome_to_nhk– Welcome to NHK – komplet

Powiadam wam, to istny spisek. Wczoraj planowałem kupić tylko trzy tomy mang do uzupełnienia biblioteczki, a kupiłem ich… 11. Wśród nich nieoczekiwanym dodatkiem do kolekcji stało się właśnie Welcome to NHK w której zobaczymy perypetie Tatsuhiro Satou. Chłopak jest święcie przekonany, że wszystkie nieprzyjemności w jego życiu są wynikiem spisku przygotowanego przez tajemniczą organizację NHK. Postanawia więc odizolować się od otoczenia i zostać hikikomori. Prawie cały czas spędza w swoim mieszkaniu i wychodzi tylko po to, by zapełnić swoją lodówkę. Jego monotonna, codzienna rutyna zmienia się, gdy poznaje dziewczynę o imieniu Misaki, która postanawia go wyleczyć z jego przypadłości.

ao_haru1-3_8-10– Ścieżki Młodości (Ao Haru Ride) tomy 1-3, 7-10

Manga jest typowym schematem szkolego romansu. Mamy parę, która się w sobie zakochała w gimnazjum, jednak ich drogi musiały się rozejść gdy chłopak zmienił szkołę. Po trzech latach ich ścieżki znów się krzyżują gdy zaczynają chodzić do tego samego liceum, jednak ona jak i on zmienili się od tamtej pory. Czy ich miłość na nowo może się rozgrzać? Mangę kupowałem używaną, stąd właśnie ta czterotomowa dziura między tomami.

no6_3-4_egzorcysta6_lament3_toradora7_machine_doll5Pora na losowe tomiki różnych mang.
– NO. 6 – tomy 3-4. Dalsze losy Shiona i Szczura w początkowo wydającym się na utopijnym mieście NO.6.
– Ao no Egzorcist – tom 6. Uzupełnienie luki w moich tomikach.
– Lament Jagnięcia – tom 3. Ciąg dalszy losów przeklętej rodziny wampirów.
– Toradora – tom 7. Kontynuacja przygód Taigi, Ryujiego i całej reszty zwariowanej zgrai.
– Unbreakable Machine Doll – tom 5. Ciąg dalszy przygód walecznych lalek z elementami tsundere.

emma4_przyjaciolki_wilcze_dzieci2_sao6– Emma – tom 4. Dalsze losy pokojówki zakochanej w swoim paniczu (zresztą z wzajemnością).
– Przyjaciółki. Po pierwszym rozdziale uznaję to za całkiem fajną jednotomówkę. Jak znajdę więcej czasu, to przeczytam całość.
– Wilcze Dzieci – tom 2. Ciąg dalszy przygód dosyć specyficznej rodziny składającej się z samotnej matki i jej dwójki pół wilków, pół ludzi.
– Sword Art Online – tom 6. Druga część „Widmowego Pocisku” i dalsze losy Kiritrapa oraz najgorętszej dupy całego GGO, Sinon (Znanej w realu jako ASSada Shino, gdzie też jest fajną dupą. :D).

To chyba na tyle.
Do kolejnego wpisu. 😉

6 thoughts on “Mangowa kolekcja – Październik 2015

  1. Ile tegoooo! Takiego stosu moje oczy nigdy na żywo nie widziały. xD Ilekroć widzę czyjeś podsumowania miesiąca to mam ochotę wrócić do kupowania mang, bo ostatnio zupełnie się w tym temacie opuściłam. Z Twojego stosu w kolekcji mam jedynie NHK, które bardzo lubię. xD A chętnie przeczytałabym Egzorcystę i Wilcze dzieci. ❤

  2. Miło wiedzieć że, wróciłeś z podsumowaniami. Stosik naprawdę robi wrażenie, dopiero na fotografii widać ile tego wszystkiego się zebrało. Z twojego stosiku mam w kolekcji tylko Egzorcystę, ale w najbliższej przyszłości pewnie kupie sobie 2 tom Wilczych Dzieci oraz Machine Doll. ^^

  3. Konkretne zakupy. Czyżby mangi znalezione na jakiejś grupie na FB?
    Ja mam tyle zaległości i pozaczynanych serii,że też by się mi przydały takie 2-3 stosy mang by to wszystko uzupełnić 😀

Skomentuj

